Monday 14 April 2014

FREE QUOTATION

FREE QUOTATION


Adakah anda rasa sangat yakin yang anda akan sihat dan tiada kemungkinan akan jatuh sakit...? 
Kesihatan yang tergugat boleh menjejaskan keseluruhan keluarga. Tiada jaminan bahawa kita boleh terus sihat kecuali dengan izin Tuhan.

Adakah anda di antara orang yang sangat suka jika kehidupan masa depan anda telah ada jaminan perbelanjaan kewangan walau pun sakit..?

Bayangkan  seperti mentol elektrik yang mendapat sumber elektrik untuk menerangi kawasan dan tiba-tiba mentol terpadam kerana tiada sumber elektrik lagi.

Perumpamaannya adalah seperti mentol itu adalah keluarga dan sumber elektrik adalah ketua keluarga.  Apa akan terjadi jika sesuatu berlaku menimpa ketua keluarga tersebut...?

Bersetujukah anda jika dikatakan dengan sedikit sumbangan  setiap bulan yang dilakukan adalah satu pelaburan kesihatan yang sangat besar impaknya pada masa hadapan...?
Bukan hanya pelaburan kesihatan, tetapi percayalah bahawa ianya juga adalah pelaburan kewangan.

Boleh pilih hospital, layanan hospital yang baik, dapat elaun, tetamu yang datang melawat pun suka melawat dan mudah kerana tidak terikat dengan masa. ada privacy, Termasuk simpanan untuk HAJI dan UMRAH...

Oleh itu izinkan saya membantu Saudara /ri dengan klik pada link di bawah untuk saya beri QUOTATION PERCUMA kepada anda sebagai kesudian saudara /ri melawat ke blog ini.




No comments:

Post a Comment